2012 m. rugpjūčio 23 d., ketvirtadienis

Ekologija


Šiaip jau esu be galo atspari brain fuckingui ir manau, jog šiais laikais nėra nieko ekologiško, o mūsų organizmai natūraliai prisitaikę prie aplinkybių, todėl nereikia išsidirbinėti, galų gale, juk anksčiau žmonės sirgo maru, dabar alergija, tai kas blogiau? O vėžiu sirgo visada, skaitykit daugiau knygų ir patys pamatysit, kad beveik kiekvienam istoriniam romane kažkas numiršta nuo išaugusio gumbo viduje. Tai va, bet matyt vėlyva motinystė labai paveikė mano jautrią nervų sistemą, nes vieną dieną iš bibliotekos parsinešiau štai ką:

http://www.beautyfly.lt/flypage/kitos-priemones/knyga-saugi-aplinka.html

tikrai nustebinau pati save, dar labiau nustebau pradėjusi skaityti ant kiek lengva palaužti stiprią asmenybę. Jau po pirmų 40 puslapių man labai pablogėjo sveikata - pakilo spaudimas, išbėrė kūną, ėmiau jausti lengvą dusulį ir galvos svaigimą, na natūralu, juk mano butas toks toksiškas, kad turėčiau išmesti viską, kas jame yra, įskaitant vyrą ir vaikus, o galiausiai ir patį butą. Kad būtų lengviau, rekomenduojama buvo pirmiausiai išmesti šiukšliadėžę ir įsigyti pintą iš vytelių, kokią savaitę šią idėją gromulavus, vis tik nusprendžiau pasilikti toksišką, nes kažkaip ir brangu, ir nelabai gražu, o kadangi nepadariau pirmo žingsnio į ekologinę priklausomybę, nebeliko prasmės toliau skaityti. Tačiau kai ką gero knygoje radau. Skyriuje apie kosmetiką sužinojau, kad mano naudojamas šampūnas yra be galo toksiškas, todėl turėčiau naudoti ekologišką sumaišytą su soda. Po ilgų diskusijų su vyru, kuris kategoriškai buvo nusistatęs prieš ekologiją ir teigė, jog po tokio bandymo aš nupliksiu ir nors jo meilė begalinė, bet kažkada ir jos ribos prieinamos, vis tik paslapčiomis eksperimentą atlikau. Gal ir nebūčiau atlikus, bet atsitiktinai įbėgusi į Drogą akių tušo, pamačiau šampūną su užrašu ekologiškas ir tekainavo jis vos 4 litus. Štai toks:

pagalvojau, kad nebus gaila išmesti. Taigi nedidelį jo kiekį sumaišiau su soda, viskas putojo, nelabai, bet kažkiek. Išsiploviau galvą. Štai čia reikia pasakyti, kad esu asmuo, turintis labai blogą odą, viso kūno, tame tarpe ir galvos, negana to mano plaukai stori, sausi iki neįmanomo lygio (jei žemė užvaldytų zombiai, tikrai man nereiktų pergyvent, kad negaliu štai jau 7 mėnesiai išsiplaut galvos ir ji susiriebalavo) ir neva tai garbanoti arba jei žvelgti rūsčiai realybei į akis, styro išsipūtę ir nevaldomi į visas puses. Taigi rezultatas pranoko visus įmanomus lūkesčius (lengva jam tą buvo padaryt, kai lūkesčiai buvo tik blogi) - plaukai nugulė dailiomis garbanomis, sudirgusi galvos oda nustojo nuolatos niežtėti, negana to plaukai blizga kaip iš reklamos. Neįtikėtinas efektas, dabar nuolatos kartosiu.

Taigi matyt yra kažkiek ir gėrio toje ekologijoje. Bet kokiu atveju knygoje pilna įvairiausių patarimų ir gasdinimu, rekomenduoju paskaityti patiems, verta, na bent jau bendroj išsilavinimo dėlei.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą